A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 2
Lankytojų: 18841
World
Aplankytos šalys: Baltarusija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Gruzija, Indija, Italija, Juodkalnija, Kazachija, Kirgizija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Makedonija, Nepalas, Norvegija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Šveicarija, Tadžikija, Turkija, Turkmėnija, Ukraina, Uzbekija, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Arturasz. Naujausios istorijos

Graikija 2016 metų vasara (4) Praeitą vasarą kelionėn išvykom iškart po baigiamųjų mokyklos egzaminų maratono. Dukra, kaip ir dauguma klasės draugų, sprendė galvosūkį, kur ir kokia eilės tvarka paduoti dokumentus studijoms. Gal kelionė pravėdins galvas ir gal ateis kokia išganinga mintis. Kelionės paįvairinimui...
Automobiliu į Italiją (ir ne tik) neskubant 2 dalis (6)
  • 2016-06-19 (nuotraukų 58)
  • Italija
Prieš išvykstant pabaigsiu paskojimą apie 2014 metų vasaros kelionę į Italiją. Prasideda vasaros kelionių metas, gal kam bus idomu. Taigi jau aplankyta: Gdynia, Berlynas, Sansiusi, Zalcburgas, Gerlos 2014 metų liepos 10 diena. Jau vakarop A22 keliu kertame...
Šiaurinė Skandinavija 2 dalis (7) 08.23 Naktį netikėtai pakilo vėjas. Palapinė buvo pastatyta gražioje, bet atviroje vietoje, tai vėjas tiesiog draskė, gerai kad ji štorminė. Ryte oras vėl geras. Šiandien sekmadienis, nedirba visos, net ir maisto, parduotuvės. Turime tikslą- užlipti į ausčiausią...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Arturasz. Naujausios nuotraukos

Graikija Graikija ant laiptų Graikija Sigisuara Graikija Ochrido ežeras Graikija
Ochrido ežeras Graikija Plaukimas upe Graikija Graikija Graikija Lefkada Graikija