A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Žinutės: 23
Lankytojų: 66164
World
Aplankytos šalys: Austrija, Baltarusija, Belgija, Čekija, Egiptas, Estija, Ispanija, Italija, Kipras, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Portugalija, Prancūzija, Rusija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Šveicarija, Vatikanas, Vengrija, Vokietija

Keliautojas Apokas. Naujausios istorijos

Hola, trečią kartą arba Galicijos link (4 dalis, Portugalija pro automobilio langą, Cabo da Roca, Sao Pedro de Moel) (7) Kaip jau minėjau anksčiau, su šia kelionės dalimi išėjo truputį nesusipratimas. Buvau susiplanavęs pervažiuoti visą Portugaliją pajūriu nuo Faro iki Viana do Castelo, nors trumpam užsukant į keletą įdomesnių vietų ir su dviem nakvynėm. Vieną nakvynę net buvau užsisakęs šalia...
Hola, trečią kartą, arba Galicijos link (3 dalis, Sevilla) (15) 4 diena Šiandien visa diena skirta Sevilijos apžiūrėjimui. Skirtingai nuo Barselonos, šį kartą esame visai netoli nuo miesto centro, todėl pasvarstę visus už ir prieš nutarėme jokiu transportu nesinaudoti, ignoruoti netgi City Tour autobusus, kurių pora stotelių buvo visiškai šalia viešbučio. Rytas...
Hola, trečią kartą, arba Galicijos link (2 dalis Ronda) (5) 2 diena Šiandien laukia ilga kelionė todėl keliamės anksti. Papusryčiaujam, žinodami, kad iki vakaro gali ir netekti daugiau valgyti, susikraunam daiktus ir traukiam į Shuttlebus’ą, važiuosim atgal į aerouostą pasiimti mašiniuko. Kartu prigriebiam dar du vyriokus, kurie, aiškiai, iš aerouosto važiuos...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Apokas. Naujausios nuotraukos

Sao Pedro de Moel Portugalija Rytinio pasivaikščiojimo malonumas Portugalija Krantas Portugalija Žvejai Portugalija
Krantas Portugalija Švyturys Portugalija Vandenynas Portugalija Švyturys Portugalija
Terasa Portugalija Sao Pedro de Moel gatvės Portugalija Gaidys Portugalas arba... Portugalija Sao Pedro de Moel gatvės Portugalija