Alvydas

Žinutės: 25
Lankytojų: 46456
World
Aplankytos šalys: Albanija, Andora, Angilija, Argentina, Armėnija, Australija, Austrija, Azerbaidžanas, Baltarusija, Belgija, Belizas, Bosnija ir Hercegovina, Brazilija, Bulgarija, Čekija, Danija, Egiptas, Estija, Filipinai, Graikija, Gruzija, Gvatemala, Hondūras, Honkongas, Indija, Indonezija, Ispanija, Italija, Izraelis, JAV, Jordanija, Jungtinė Karalystė, Jungtiniai Arabų Emyratai, Juodkalnija, Kambodža, Kazachija, Kenija, Kinija, Kipras, Kirgizija, Kosovas, Kroatija, Kuba, Laosas, Latvija, Lenkija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Malaizija, Malta, Marokas, Meksika, Mianmaras, Moldavija, Monakas, Mongolija, Nikaragva, Paragvajus, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Salvadoras, Serbija, Singapūras, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Šri Lanka, Švedija, Šveicarija, Tailandas, Tunisas, Turkija, Turkmėnija, Ukraina, Urugvajus, Uzbekija, Vengrija, Vietnamas, Vokietija

Keliautojas Alvydas. Naujausios istorijos

BALIO SALA, JAVA... (8) BALIO SALA, JAVA... 2017 metų spalio – lapkričio mėnuo Balio Kutoje viešbutį įsigijome prieš gerą pusmetį internetu už 360 eurų, tačiau mūsų akyse kambario vertė pakilo kai pamatėme jog liepos mėnesį jis čia kainuoja 1600. Prie viešbučio verandos kažkas buvo nupaveikslavęs...
DAR KELI PUSLAPIAI APIE KIRGIZTANĄ (6) Būdamas tarybiniu piliečiu maniau jog valdininkais, ministerijų klerkais ir seimo nariais, gali būti tiktai protingi žmonės. Šiomis dienomis mano galvoje pilna priešingų minčių – nes „debesėlių“ apstu visur, be vargo jie „plaukioja“ seime, ministerijose ir prezidentų kėdėse sėdi...
JUODOJOJE PLANETOJE - GELTONUOSIUOSE MIŠKUOSE (9)
  • 2017-06-07 (nuotraukų 65)
  • Kenija
Kenija 2017, gegužė Radau nebrangius bilietus į Nairobį, akimirksniu paskambinau savo kelionių bičiuliui, jis tarė – pirk, aš tuojau pat nupirkau. Ir tik įsigiję pradėjome galvoti: nė jis, nė aš apie šitą šalį niekada nesvajojome, svarstydavome nukakti į Pietų Afriką,...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Alvydas. Naujausios nuotraukos

Indonezija Indonezija Indonezija Indonezija Indonezija Indonezija Indonezija Indonezija