A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Keliautojas Alfreda. Pasakojimai - mytrips.lt
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Nuostabusis Birštonas (3)
  • 2015-11-27 (nuotraukų 16)
Kelionės-nuostabiausias dalykas pasaulyje, manau, visi sutiksite. Aš gyvenu Lietuvoje , Vilniuje. Prispažinsiu, kad daug keliavau po kitas šalis, bet Lietuvą atradau prieš kokius 5 metus ir dėka nuostabaus suorganizuoto kelionių ir pramogų žurnalo"Kelionės ir pramogos" ir "Didžiojo žygio po Baltijos...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(trečia dienos pabaiga) (3)
  • 2011-07-18 (nuotraukų 9)
Skubame į sekantį objektą jau Latvijoje - Vijciemo kankorėžių džiovyklą, Mežmuižoje. Šiek tiek vėluojame, todėl mūsų kolegė latvė susitaria su šeimininku, kad atvyksime vėliau, ne darbo laiku. Bet jis mus labai maloniai priima ir kviečia užeiti į vidų. Pasirodo, ši...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(trečia diena)
  • 2011-07-18 (nuotraukų 43)
Birželio 26d. (sekmadienis) Išaušo paskutinė mūsų nuostabios kelionės paskutinė diena. Mūsų laukė dar du objektai Estijoje ir vienas Latvijoje. Tartu mieste šiais metais gegužės pradžioje, naujose patalpose (Sadamo g. 1) atsidarė vienintelis Baltijos šalyse mokslo populiarinimo centras AHHAA. Atsidaro jis...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(antra diena)
  • 2011-07-18 (nuotraukų 59)
Birželio 25d. (šeštadienis) Atsikėlėme anksti, nes mūsų laukė dar viena įdomi ir intensyvi diena. Talino mieste mes turėjome aplankyti Jūrų muziejų, kuris įkurtas 1935m., bet šiemet atidarytas naujose patalpose, “Senosios Margaritos“ bokšte. Tai vienas turtingiausių muziejų Europoje jūros...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(pirma diena)
  • 2011-07-18 (nuotraukų 10)
Štai ir vėl mes dalyvaujame šiame nuostabiame projekte. Aplankyti visus Estijos ir vieną Latvijos objektą nutarėme per ilgąjį Joninių savaitgalį. Šį kartą mūsų ekipažas padidėjo, prie mūsų prisijungė jauna keliauninkų šeima iš Visagino ir paskutinę minutę sugalvoję...
Bristolis ir jo apylinkes-butinai aplankykite tai
  • 2011-04-09 (nuotraukų 33)
Norite pajusti tikrąją Angliją-aplankykite neoficialią Vakarų Anglijos sostinę-Bristolį ir jo apylinkes. Taip, tai tikra tiesa. Senai jau svajojau aplankyti šį miestą ir jo apylinkes , o labiausiai norėjau , kad tai pamatytų mano tėvas, kuriam 81 metai....
Naujas kelionių maratonas po Lietuvą ( II dalis)
  • 2011-03-29 (nuotraukų 12)
Vėl savaitgalis ir mes pasiruošę keliauti toliau po Lietuvą. Prisipažinsiu, kad daug kartų buvom kavinėje, esančioje už Birštono ant Nemuno kranto, bet kad šalia yra mūsų ieškoma Škėvonių atodanga net nepagalvojome. Tiesa, aprašymas apie šią atodangą...
Naujas kelionių maratonas po Lietuvą
  • 2011-03-22 (nuotraukų 3)
Štai ir vėl sulaukėme naujo kelionių maratono po Lietuvą , kuriame dalyvaujame jau antrus metus. Jį organizuoja žurnalas "Kelionės ir pramogos". Šias metais reikės aplankyti 50 unikalių vietovių , įdomių gamtos bei kultūros paveldo objektų Lietuvos...