Alfreda

Žinutės: 4
Lankytojų: 19932
World
Aplankytos šalys: Andora, Angilija, Armėnija, Austrija, Baltarusija, Bulgarija, Čekija, Danija, Egiptas, Estija, Graikija, Gruzija, Ispanija, Japonija, JAV, Jungtinė Karalystė, Kinija, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Moldavija, Norvegija, Rumunija, Rusija, Serbija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Turkija, Ukraina, Vengrija, Vokietija
Apie:

Keliones-vienas nuostabiausiu dalyku gyvenime.Megstu keliauti.

Keliautojas Alfreda. Naujausios istorijos

Nuostabusis Birštonas (3)
  • 2015-11-27 (nuotraukų 16)
  • Lietuva
Kelionės-nuostabiausias dalykas pasaulyje, manau, visi sutiksite. Aš gyvenu Lietuvoje , Vilniuje. Prispažinsiu, kad daug keliavau po kitas šalis, bet Lietuvą atradau prieš kokius 5 metus ir dėka nuostabaus suorganizuoto kelionių ir pramogų žurnalo"Kelionės ir pramogos" ir "Didžiojo žygio po Baltijos...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(trečia dienos pabaiga) (3)
  • 2011-07-18 (nuotraukų 9)
  • Latvija
Skubame į sekantį objektą jau Latvijoje - Vijciemo kankorėžių džiovyklą, Mežmuižoje. Šiek tiek vėluojame, todėl mūsų kolegė latvė susitaria su šeimininku, kad atvyksime vėliau, ne darbo laiku. Bet jis mus labai maloniai priima ir kviečia užeiti į vidų. Pasirodo, ši...
Didysis Zygis po Baltijos šalis 2011m.(trečia diena)
  • 2011-07-18 (nuotraukų 43)
  • Estija
Birželio 26d. (sekmadienis) Išaušo paskutinė mūsų nuostabios kelionės paskutinė diena. Mūsų laukė dar du objektai Estijoje ir vienas Latvijoje. Tartu mieste šiais metais gegužės pradžioje, naujose patalpose (Sadamo g. 1) atsidarė vienintelis Baltijos šalyse mokslo populiarinimo centras AHHAA. Atsidaro jis...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Alfreda. Naujausios nuotraukos

Saldumynu kavinukė Lietuva saldumynu kavinukė Lietuva Garinimo bokštas vakare Lietuva Kurhauzo aplinka Lietuva
Kurhauzo virtuvė Lietuva Kurhauzo patiekalai Lietuva Kurhauzas Lietuva Kuhauzas Lietuva
Birutes Vila Lietuva Kneipo metodu sukurta uždara patalpa Lietuva Kneipo metodu sukurta uždara patalpa Lietuva Birštonas Lietuva