A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Vokietija. Įdomybės - mytrips.lt

Vokietija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 4 Atgal1 2 3 4

Dievo Motinos malonės koplyčia arba Šventoji koplyčia Altiotinge (Bavarijoje) Sakoma, kad tai viena lankomiausių Dievo Motinos Marijos koplyčių. Gali būti. Juk ir pats Altiotingo miestas (Altöting) – piligrimų miestas. Šiame mieste net suvenyrai specifiniai: švęstas vanduo, žvakės, kryželiai, statulėlės, rožančiai......
Heidelbergo pilis Nuostabioje vietovėje ant kalno viršūnės tarp miškų ir terasinių sodų stūkso didinga aptrupėjusi pilis – bene žymiausia Vokietijos tvirtovė. ...
Pasakų miškas šalia Miuncheno Sunku pasakyti, kiek visokiausių pramogų parkų, skirtų vaikams, egzistuoja Vokietijoje. Kartais atrodo, kad jie įsikūrę visose turistų labiau lankomose šalies vietovėse. Štai, vien tik Bavarijoje jų galima priskaičiuoti net kelias dešimtis. Ir vieną įdomesnį iš jų galite rasti visai netoli Miuncheno. Jis vadinamas Märchenwald (liet.k. Pasakų miškas). Jei keliaujate su mažamečiais vaikais, tai galėtų būti įdomi vieta, kur turėtumėte galimybę linksmai praleisti laiką su visa šeima....
Linksmieji Rizio namai Kas nori gyventi ar dirbti linksmuose namuose? Visi, tiesa? Tikriausiai panašiai manė dizaineris Džeimsas Rizis (James Rizzi) bei architektas Konradas Klosteris, kai kūrė „Linksmuosius Rizio namus“....
Kernwasser Wunderland – branduolinė stebuklų šalis Nuo 2005 metų čia įsikūręs pramogų parkas oficialiai vadinamas Kalkario stebuklų šalimi dabar gali pasigirti ne tik visiems parkams įprastomis pramogomis, bet ir labai unikalia architektūra, kuri apjungia nenugriautus buvusios atominės elektrinės pastatus....
Kompiuterinių žaidimų muziejus Berlyne duris atvėrė atsinaujinęs ir kolekciją papildęs Kompiuterinių žaidimų muziejus. Anksčiau šiame muziejuje buvo eksponuojamos tik laikinos kolekcijos, dabar jame jau veikia nuolatinė paroda, kurioje galima išsamiai susipažinti su visa kompiuterinių žaidimų istorija. ...
Baumwipfelpfad – pažintinis takas medžių viršūnėse Norite patirti naujų įspūdžių ir pažvelgti į natūralios gamtos namus iš viršaus? Tuomet aplankykite Baumwipfelpfad – naują pažintinį taką, įrengtą maždaug 8-25 metrų aukštyje, Bavarijos miško nacionaliniame parke....
Noišvanšteino pilis (1) Dabar Noišvanšteino pilis yra viena iš trijų žymiųjų Liudviko II pastatytų pilių. Tačiau šioji yra labiausiai lankoma turistų ir laikoma kone didžiausia Vokietijos įdomybe. Noišvanšteino pilis dažnai dar yra vadinama „pasakų pilimi“ ir "Miegančiosios Gražuolės" pilis Disneilande buvo sukurta remiantis Noišvanšteino pilies modeliu....
Juodasis miškas Daugeliui Juodojo miško pavadinimas asocijuojasi su laukine ir baugia, izoliuota vieta, kur laikas teka lėtai, nepriklausomai nuo aplinkinio pasaulio....
Sujaudinęs aidas "Sujaudinęs aidas" – tai meninė instaliacija, įkurta vaizdingoje 500 metų senumo Briulo terasoje. Ji žvelgia į vaizdingą Elbės upės slėnį ir kitoje upės pusėje iš pelenų prikeltą Drezdeno senamiestį. Gyvenimas dabar čia atrodo ramus ir taikus, bet įkurtos meninės instaliacijos dėka, galite sugrįžti į tą lemtingą ir visai netaikią dieną....
Europos atrakcionų parkas Net 70 hektarų plotą užimantis Europos atrakcionų parkas yra padalintas į 15 teminių zonų, su kiekvienai zonai būdinga savita architektūra, augmenija, kultūra. Tai garantuotai neleidžia nuobodžiauti niekam....
Baden Badenas Baden Badenas – tai vaizdingas kurortas įsikūręs pietinėje Vokietijoje, Baden-Viurtembergo žemėje. Gražiosios epochos laikais Baden Badenas tapo išskirtinumo, elegancijos ir prabangaus gyvenimo būdo simboliu bei iki šiol yra laikomas vienu populiariausiu Europos kurortu ir dažnai tituluojamas aukščiausio lygio Vokietijos vasaros sostine....