Vengrija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
ParaParkas – baimės rūsys Budapešte ParaParkas yra pirmasis tikroviškas loginis išsilaisvinimo žaidimas Vengrijoje ir greičiausiai netgi visame pasaulyje. Pirmą kartą atidarytas 2011 m. birželio mėn. Budapešte, ParaParkas kaip mat susilaukė didžiulės sėkmės ir dabar yra gausiai lankomas tiek vietinių gyventojų, tiek turistų....
Budapešto katakombos - siaubą varantys tunelių labirintai (2) Tankus tunelių labirintas raižo Budapešto širdyje stypsančią kalvą. Vieni mano, kad tai tikras požeminio pasaulio stebuklas, kiti, - jog tai įdomiausia lankytina vieta mieste, o tretiems ji tiesiog kelia siaubą ir iš tolo aplenkdami, ignoruoja ją....
Balatono ežeras Bene geriausi Vengrijos kurortai yra įsikūrę prie Balatono ežero, todėl be šalies sostinės Budapešto, - tai yra populiariausia ir labiausiai turistų lankoma vieta....
Semelveiso medicinos muziejus Semelveiso medicinos muziejuje, įsikūrusiame daktaro Semelveiso gimtajame name, Budapešte, galite pamatyti keletą įdomių objektų, pvz. anatomijos Venerą, ankstyvą rentgeno aparatą, privalomai sumažintą galvą ir t.t. Bet įdomiausias muziejaus eksponatas yra, - istorija apie patį daktarą Semelveisą....