Rumunija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Drakulos pilis (1) Tikriausiai Pasaulyje nėra kitos tokios pilies, kuri būtų apraizgyta tokia gausybe įvairiausių istorijų kaip Brano pilis Rumunijoje. ...
Šv. Onos ežeras Šv.Onos ežeras, telkšantis 946 metrų aukštyje Rytinėje Karpatų kalnų dalyje, yra vienintelis vulkaninės kilmės ežeras ne tik Rumunijoje, bet ir visoje Rytų Europoje....
Trovantai – augantys akmenys (1) Trovantai – tai paslaptingi akmenys, kurie, pasak vietinių Rumunijos gyventojų ir mokslininkų, nuolat auga....
Rumunijos Parlamento rūmai Tikriausiai dažnam iš mūsų Rumunija asocijuojasi su Drakula, Nadia Komaneči ir Nikolaje Čaušesku. Jei esate girdėję bent keletą dalykų apie diktatorių N.Čaušesku, tuomet greičiausiai girdėjote ir apie prabangius Rumunijos Parlamento rūmus, Čaušesku valdymo laikais vadintus „Liaudies namais“. Totalitarinio rėžimo megalomaniškas projektas dabar tarnauja kaip demokratijos simbolis. ...
Transfegerešanas Tansfegerešanas - tai vienas aukščiausių ir pavojingiausių asfaltuotų kelių Rumunijoje, ir visai pagrįstai tituluojamas vaizdingiausiu keliu Pasaulyje. ...
Linksmosios kapinės Rumunijoje Skamba neįprastai, tiesa? Nes viso pasaulio žmonės, atėję aplankyti mirusiųjų, kapinėse būna tylūs ir rimti, elgiasi santūriai, neišgirsi juoko, veiduose nepamatysi šypsenų. Bet „Linksmosios kapinės“ šiaurinėje Rumunijos dalyje laužo šiuos stereotipus. Čia, mažame Sapantos kaimelyje yra įsikūrusios keisčiausios kapinės Europoje, kur žmonės renkasi ne liūdėti ar gedėti, bet švęsti ir linksmintis....
Rumunijos purvo vulkanai (1) Purvo vulkanų kūgiai yra neaukšti – ne daugiau 6 metrų. Iš nuolaidesnių vulkano šlaitų teka purvas, o mažų vulkanų papėdėje išdžiuvusios purvo srovės įgauna keistas formas, primenančias senų medžių žievę ar medaus korius. O kokia purvo spalvų įvairovė! Niekada negalėjai pagalvoti, kad purvas gali būti toks gražus....