Prancūzija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 4 Atgal1 2 3 4

Giverny 1883 m. prancūzų tapytojas, peizažistas, impresionizmo atstovas Klodas Monė, (Oscar-Claude Monet 1840 - 1926) persikėlė gyventi į namą Giverny, kur praleido daugiau kaip 40 savo gyvenimo metų. Menininkas pasodino didelį sodą, kurį jis kūrė ir tapė per visus tuos dešimtmečius....
Benediktinų rūmai Fekampe Benediktinų rūmai yra ekstravagancijos ir tradicijų mišinys, pastatyti IX a. pab., derinant neo-gotikos ir neo-renesanso stilių, kuriuos suprojektavo architektas Albert Camille. Jie pastatyti pagal Aleksandro Didžiojo(Alexandre-Prosper Le Grand) užsakymą. Jis buvo didelis meno entuziastas ir rūmuose norėjo sukurti hibridinę erdvę , kurioje derėtų menas ir pramonė , taip pat įtvirtinti savo alkoholinius gėrimus į vietos vienuolių tradiciją. ...
Meilės siena Paryžiuje Nuo neatmenamų laikų sienos dažniausiai simbolizuoja priešpriešą tarp žmonių, jų pasidalinimą ar atsiskyrimą. Tačiau Paryžiuje, romantiškame Monmartro rajone, neseniai iškilusi „Meilės siena“ atspindi visai ką kitą....
Castel Meur – namelis tarp uolų (1) Istoriniame Bretanės regione įsikūrusiame Prancūzijos šiaurės vakaruose, prie Atlanto vandenyno glaudžiasi nedidelė ir jauki Plugreskanto komuna su vos 14 tūkst. nuolatinių gyventojų. Bet tursitų ji kasmet sulaukia trigubai daugiau. O išgarsino ją visą pasaulį apskriejusi atvirutė su tarp dviejų milžiniškų granitinių uolų įsispraudusiu vaizdingu mūriniu namu, vietinių vadinamu “Castel Meur”....
Bojardo fortas (1) Vakarinėje Prancūzijos pakrantėje, tarp Olerono ir Aikso salų plūduriuoja jūrinis Bojardo fortas (pranc.k. Le fort Boyard). Tai pirmoji prancūzų sala-tvirtovė, sumanyta statyti dar 1661-aisiais, bet dėl konstrukcijos sudėtingumo ir lėšų trūkumo, įgyvendinta tik 1857 metais. ...
Marqueyssac sodai Marqueyssac sodai įsitaisę ant aukštos Vezac’o uolos pakraščio žvelgia į Dordognės slėnį. Jie dengia maždaug 22 hektarų plotą ir dažnai yra tituluojami vienais gražiausių itališko stiliaus sodų Prancūzijoje. ...
Pompidu centras 1969 metų gruodį Prancūzijos prezidentas Žoržas Pompidu paskelbė tarptautinį konkursą, siekdamas atgaivinti apleistą ir neįdomų Boburo kvartalą miesto centre, sukuriant naująją viešąją biblioteką ir meno muziejų. ...
Paryžiaus Dievo Motinos katedra Paryžiaus Dievo Motinos katedra iškilo vietoj senosios bazilikos, kuri, kaip ir daugelis kitų krikščionybės paminklų, buvo pastatyta galų-romėnų šventyklos vietoje. Įkūrus Paryžiaus vyskupiją, vyskupas Morisas de Siuli 1163 m. pradėjo statyti miesto katedrą....
Versalio rūmai Versalis - tai nuostabus prancūziško klasicizmo architektūros paminklas, stovintis už beveik poros dešimčių kilometrų nuo Paryžiaus. Šiandien jame įsikūręs muziejus. Versalio rūmai nuo pat pradžių buvo kuriami, siekiant stulbinti. Tai nuostabiausias architektūros šedevras, kuriame glūdi nuostabiai meistriškų darbų gausa, todėl Versalis palieka didelį ir neišdildomą įspūdį kiekvienam čia apsilankiusiam....
Lasko urvas 1940 metų rugsėjo 12 dieną būrelis vaikų, pabėgusių iš pamokų, šalia Vezero upės, aptiko nepaprastais piešiniais išmargintą urvą. Apie šį neįprastą atradimą tuoj pat papasakojo savo mokytojui, kuris apsilankęs urve iš karto suprato šio atradimo svarbą. ...
Karnako megalitai (1) Prancūzijos vakaruose, Bretanėje, yra Karnako vietovė, garsi savo megalitais. Čia yra jų didžiausias kompleksas Europoje. Šių akmenų darinių įrengimo pradžia datuojama apie 4500 metų pr. Kr. ir šiuo metu čia priskaičiuojama apie 3000 menhirų ir dolmenų. ...
Lutecijos arena Lutecijos arena tikriausiai yra seniausias statinys Paryžiaus teritorijoje, todėl jei turėsite laiko, būtinai ją aplankykite....