A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Peru. Įdomybės - mytrips.lt

Peru. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Apačetos iš Čivajaus Šiandien vaizdingas kelias veda nepaprasto grožio Andų kalnais, nuo Čivajaus iki pat Arekipos. Jei kada keliausite šiuo maršrutu, tai garantuotai galėsite pasimėgauti ne tik įspūdingu ir pritrenkiančiu Peru kraštovaizdžiu, bet išvysite daugybę, visą kelią nusėjusių kernų - žmogaus supiltų, dažniausiai kūgio formos paslaptingų akmenų krūvų. Tai apačetos....
Maču Pikču Maču Pikču garsėja architektūriniu grožiu, gamta ir kilme, kuri iš ties yra įdomi, paslaptinga ir galima sakyti – stebuklinga. Tyrinėtojai daug metų ginčijasi, stengdamiesi įminti šios vietovės pradinę paskirtį. Aiškindamiesi senovės inkų kultūros paliktus mitus ir simbolius, vieni mano, kad tai buvo Pačakučio karališkoji rezidencija, kitų teigimu - Maču Pikču buvo suprojektuota ir pastatyta kaip piligrimų vieta, kurioje tikintieji galėjo simboliškai pakartoti protėvių kelionę. ...
Amaru Muru Žvelgdami iš tolo regime tai, ką savo akimis negalime patikėti ir tai ne fantazijos vaisius, o iš supančio kraštovaizdžio išsiskirianti Amaru Muru, švelniai nugludintų plokščių uolų konstrukcija, mažas duris jos viduryje primenančiu daiktu. ...
Plaukiojančios Titikakos ežero salos Plaukiojančios salos? Tai skamba kaip kažkas neįprasto, iš fantastinio romano, tačiau ne Uros genčiai. Jiems - tai gyvenimo kasdienybė. Ši maža Pietų Amerikos gentis akylai puoselėja savo tūkstantmetę unikalią kultūrą, kurios vidinė tvarka gimė iš senos ir amžinos baimės, būti užkariautai stipresnių....
Užmirštos Tukumės piramidės Peru Daugelis piramidžių mums gerai žinomos. Bet yra ir tokių, kurios mažiau populiarios, o kitų nesame ir akyse regėję. Štai, kad ir visų pamirštos Tukumės piramidės, stovinčios šiaurinėje Peru pakrantėje, Spindulio kalno papėdėje, kurios buvo atrastos visiškai atsitiktinai, šioje vietovėje ieškant aukso....
Paskutinis pintas inkų tiltas Kešva čaka (keshwa chaca) - vienintelis išlikęs rankomis nupintas inkų tiltas - ideali vieta visiems, pageidaujantiems pasinerti į Indianos Džouns fantazijų pasaulį. ...