A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Norvegija. Įdomybės - mytrips.lt

Norvegija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Geirangerio fjordas Geirangerio fiordas yra maždaug 15 km ilgio gilus vandens ruožas, kuriam būdingi siaurūs tarpekliai su stačiais uolų šlaitais ir staigiais posūkiais. ...
Ledo muzikos festivalis Kiekvienais metais, sausio mėnesį, garsiame ir prašmatniame Geilo slidinėjimo kurorte, Norvegijoje, vyksta nepaprasta žiemos ir muzikos šventė – Ledo muzikos festivalis. Iš viso pasaulio atvykę muzikantai pristato savo sukurtą muziką, grojamą tik iš ledo pagamintais muzikos instrumentais....
Riorosas – kalnakasių miestelis (2) Įstabaus grožio vietovėje, netoli Švedijos sienos, kur Rėjos upeliukas įsilieja į ilgiausią Norvegijos upę - Glomą, rasite įsikūrusį istorinį šachtininkų miestelį - Riorosą....
Trolių kelias Norvegijoje egzistuoja daugybė turistams patrauklių maršrutų, tačiau vienas populiariausių yra Trolių kelias, kurio turbūt neaplenkia nė vienas, išsiruošęs į kelionę po šalį automobiliu....
Flomo geležinkelis Niekas iki šiol nedrįsta suabejoti, kad vienas vaizdingiausių pasaulyje kelių yra Flomo geležinkelis, nusidriekęs raižytais Norvegijos fioradais tarp Myrdal’o ir Flomo kurortų....
Hedalo medinė bažnyčia Hedalo medinė bažnyčia yra didžiausia Norvegijoje išlikusi senovinė medinė bažnyčia. Ji stovi Notodeno komunoje....
Vigelando skulptūrų parkas Daugumai Vigelando skulptūrų parkas patinka, kitiems jis kelia pasibaisėjimą, tačiau niekas nepasakys, kad viešint Osle neverta į jį užsukti. Šis didžiausias vieno menininko sukurtas skulptūrų parkas neturi sau lygių visame pasaulyje. Tai yra ta vieta, kuri kiekvienam sukelia nuostabą. ...
Jostedalsbreno ledynas Jostedalsbreno ledo laukas, įsispraudęs vakarinėje Norvegijos pakrantėje, tarp dviejų ilgiausių pasaulyje fiordų - Sognefjordeno ir Nordfjordeno. Tai be galo žavus laukinės gamtos kampelis, apsuptas įspūdingiausio kraštovaizdžio, kurį per tūkstantmečius suformavo nuolatinės ledynų veiklos....
Floibaneno funikulierius Floibaneno funikulierius yra viena didžiausia Bergeno miesto turistinių pramogų. Nepamirškite išbandyti jos, viešėdami šiame nuostabiame mieste. ...
Vikingų laivų muziejus Neįtikėtinas radinys dabar žinomas kaip Oseberg laivas ir šiuo metu eksponuojamas Vikingų muziejuje, įsikūrusiame Osle. Tai tikra muziejaus puošmena. Oseberg laivas buvo išskaptuotas iš ąžuolo ir yra 21,5 metro ilgio. Laivo priekis ir galas gausiai dekoruotas besigrumiančių pabaisų ornamentais....
Atlanto kelias Atlanto keliui didžiulių pagyrų negaili jį aplankę turistai. Dramatiškiausias ir įdomiausias laikotarpis jį aplankyti - ruduo, kai Atlanto vandenyne, iš abiejų kelio pusių, siaučia bangos, o asfaltą skalauja negailestingas lietus. Sakoma, kad tuomet patiriamas tikrasis šio kelio žavesys....
Kjerago akmuo (1) Kjerago akmuo – tai milžiniškas riedulys, pakibęs virš 1000-metrų gylio prarajos, Lyse fiordo platybėse. Jis įsispraudęs tarp dviejų Kjerago kalnų, netoli Stavangerio miesto. Tai tikra turistinė regiono įžymybė....