A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Naujoji Zelandija. Įdomybės - mytrips.lt

Naujoji Zelandija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Hobitonas (1) Hobitonas – tai mažų žmogeliukų didelėmis, plaukuotomis kojomis kaimelis, pirmiausia gimęs rašytojo Džono Ronaldo Ruelio Tolkino fantazijose, vėliau peraugęs į filmavimo aikštelę, kuriant „Žiedų valdovą“ kalvotoje vietovėje šalia Matamatos gyvenvietės....
Zorbingas – ridenimasis sferiniame rutulyje Zorbingas – tai ekstremalus sportas, kuriame žmogus įlindę į skaidrų, oro sienelėmis sutvirtintą sferinį rutulį paleidžiasi visu greičiu žemyn nuo stačios kalvos....
Rotoruja Šalia Rotorujos ežero yra įsitaisęs tokio paties pavadinimo miestas – garsėjantis visame pasaulyje savo geotermine veikla ir geizeriais. Rotorujos turizmo pramonė – didžiausia visoje srityje, todėl į šį pragaro miestą plūste plūsta tiek užsienio turistai, tiek vietiniai keliauninkai....
Tiltas į niekur "Tiltas į niekur" – taip vadinamas betoninis arkinis tiltas jungiantis du Mangapurua upelio krantus, tekančio Vanganujaus Nacionaliniame parke. ...
Karšto vandens paplūdimys Šio paplūdimio pavadinimas kilęs nuo požeminių karštųjų versmių, kurios vandenyno atoslūgio metu sunkiasi iš žemės gelmių pro paplūdimio smėlį....
Žvaigždėtas požemių dangus Jei kada keliausite po Naująją Zelandiją, jokiais būdais nepraleiskite progos apsilankyti Vaitomo urvuose. Tai be galo unikali mūsų Pasaulio vietelė, kur giliai po žeme, tamsiuose urvuose mirga žvaigždės - tariamai tikros žvaigždės. Žvaigždėto dangaus įspūdį sudaro tūkstančiai mažyčių švytinčių jonvabalių, nusėdusių urvų sienas. Visi kaip vienas, apsilankę Vaitomo jonvabalių urve tvirtina, kad didžiausią įspūdį, lankantis Naujojoje Zelandijoje, paliko požemių dangus....
Moeraki rieduliai Jie yra beveik tobulai apvalios formos. Daugumos perimetras siekia 1,5 - 2,2 metrų. Sutinkami jūroje, toli nuo krantų. Spėjama, kad jų amžius galėtų būti apie 60 milijonų metų. Kiekvieno akmens struktūra skiriasi: vieni visiškai nugludę, kiti šiurkštūs ir suskilinėję, o kai kurie net įtrūkę ir galima pamatyti spalvingą kristalinį vidų. Būtent taip atrodo garsieji Moeraki rieduliai, kuriuos galima išvysti viename Naujosios Zelandijos Koehohe paplūdimyje, Kumara vietovėje, pietinės Naujosios Zelandijos salos Otago krante....
Wai-O-Tapu - Naujosios Zelandijos stebuklų šalis Wai-O-Tapu - tikras gamtos stebuklas, apsuptas nuostabių vaizdų ir paliekantis nors truputėlį grožio kiekvieno apsilankiusio širdyje....
Mįslingas pasaulis Šis parkas užburia savo neįtikėtinais sprendimais ne tik pačius mažiausius, bet suaugusius savo lankytojus. Visi čia jaučiasi lyg būtų patekę į pasakų pasaulį....
Liemenėlių tvora Naujojoje Zelandijoje Liemenėlių tvora - viena iš mėgiamų turistų lankytinų objektų Naujojoje Zalandijoje Centriniame Otage. ...