A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Madagaskaras. Įdomybės - mytrips.lt

Madagaskaras. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Baobabų alėja Vaizdinga Baobabų alėja išsidėsčiusi palei žvyrkelį Madagaskare, jungiantį Morondavą su Belon'i Tsiribihina, vakariniame Menabe regione. Čia, maždaug 260 metrų ilgio kelio atkarpoje, sutinkame apie 20 ar 25 didingų medžių, išsistiebusių nuo žemės paviršiaus į dangų apie 30 metrų. Dar panašiai tiek pat didingų medžių auga gretimuose ryžių laukuose. Sakoma, jog kai kurie jų siekia 800 metų....
Madagaskaro akmenų miškas Vakarinėje Madagaskaro salos pakrantėje tįso sunkiai pasiekiamas Cingi de Bemarahos gamtos rezervatas. Jis garsėja išlikusiais nepaliestais senoviniais mangrovių miškais ir juose gyvenančiomis įvairiomis retomis lemūrų ir paukščių rūšimis. Tačiau labiausiai tarp keliautojų šią vietovę populiarina - įstabūs karstiniais reljefo dariniai – akmeniniai bokštai su dantytomis smailėmis, giliais kanjonais ir neįveikiamais olų bei tunelių labirintais, tarp kurių veisiasi įvairūs reti augalai ir gyvūnai....