A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Lietuva. Įdomybės - mytrips.lt

Lietuva. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 2 Atgal1 2

Space Garden - kosminis sodas Projektas „Space Garden“ (liet.k. kosminis sodas) kuriamas remiantis keturiais visatos elementais: žeme, vandeniu, oru, ugnimi. Šiame naujai atkuriamame Gagarino skrydžio garbei pavadintame sode kiekvienas elementas turės savo paskirtį žmogui. ...
Raudondvario bažnyčia Raudondvario bažnyčia – aukščiausias ir geriausiai matomas pastatas miestelyje, turintis neobaroko ir neoklasicizmo bruožų. Prie bažnyčios projektavimo darbų prisidėjo garsus italų architektas Laurynas Cezaris Anikinis. Pastatyta 1846–1857 m. tuometinio dvaro savininko grafo Benedikto Emanuelio Tiškevičiaus užsakymu. ...
Paberžės bažnyčia (1) Paberžės Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčia pastatyta Paberžės kaime, 7,5 km į šiaurės vakarus nuo Surviliškio miestelio, Liaudės kairiajame krante, priešais Nykio žiotis. Paberžės dvaro savininkas Šilingas 1787 m. pastatė medinę aštuoniakampę koplyčią. Ji iki 1853 m. tapo Surviliškio filija. Iš Ugionių 1858 m. atvežta senoji bažnyčia. ...
Akademija Akademija – miestelis Kėdainių rajone, apie 15 km į šiaurės vakarus nuo Kėdainių, šalia Dotnuvėlės upės, prie plento Jonava–Kėdainiai–Šeduva. Miesteliui pradžią davė nuo XVI a. žinomas Dotnuvos dvaras, kurį per jo gyvavimo metus valdė įvairios dvarininkų šeimos....
Armona - upė mėgstantiems plaukti pavasarį ar po liūčių Armona – upė Ukmergės rajone; Šventosios dešinysis intakas. Vidutinis nuolydis 1,5 m/km. Upės plotis 5–8 m, gylis 0,5-2,0 m. ...
Medinė Surviliškio bažnyčia Dabartinė medinė Nukryžiuotojo Jėzaus bažnyčia, turinti baroko ir klasicizmo bruožų, buvo pastatyta 1791 metais, Klebono Juozapo Žibarto rūpesčiu. Ji yra kryžminio plano, su penkiais virš stogo iškilusiais bokšteliais. Šalia bažnyčios taip pat stovi medinė varpinė....
Arvydo Sabonio delno atspaudas Dabar kiekvienas eilinis Lietuvos gyventojas tegul ir netiesiogiai, tačiau per delno atspaudą, gali prisiliesti prie žinomiausio Lietuvos krepšininko. Arvydo Sabonio delno atspaudas puošia prekybos ir pramogų centro Akropolis „Šlovės galeriją“....
Girinio mokomasis takas Krekenavos girinkijos teritorijoje žmonių poilsiui ir malonumui yra įrengtos poilsio aikštelės su pavėsinėmis, žvėrių aptvarai bei labai įdomus miško mokomasis – pažintinis “Girinio takas”....
Japoniškas sodas Madzuchai Netoli Šventosios, Mažučių kaime kuriamas japoniškas sodas. Ir nors jį jau galima aplankyti, tačiau tam, kad visi planai būtų įgyvendinti, praeis dar ne vieneri metai. ...
Kryžių kalnas Dabar visi Domantų piliakalnio šlaitai yra nusėtas įvairiausių dydžių, formų ir spalvų kryžiais, todėl jis dažniau ir vadinamas – Kryžių kalnu. O kryžiai į šią nuostabią vietą atkeliauja ne tik iš įvairiausių Lietuvos kampelių, bet ir tolimiausiojo užsienio. Tai paslaptinga, graži ir šventa vieta - lietuvių tautiškumo ir tikėjimo simbolis....
Barstyčių akmuo (1) Barstyčių akmuo – didžiausias riedulys Lietuvoje, esantis Puokės kaime, Vidurio Žemaičių aukštumos šiauriniame pakraštyje. Šis milžinas yra 11,3 m ilgio, 5,9 m pločio, 3,3 m aukščio ir sveria net 680 tonų. Pasakojama, kad šiam galiūnui pakelti prireiktų beveik 70 galingų traktorių. ...
Išgyvenimo drama sovietiniame bunkeryje (1) Vieną savaitgalį nusprendėme sudalyvauti bene keisčiausiame savo gyvenime spektaklyje, apie 1980 metus tuometinėje LTSR teritorijoje statytame slaptame sovietų bunkeryje. Šiuo metu, šioje vietoje įrengtame požeminiame socializmo muziejuje yra atkurta socializmo laikų atmosfera ir buitis. ...