Jungtinė Karalystė. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Puslapis 1 iš 3 Atgal1 2 3

Koulbrukdeino geležinis tiltas - pirmasis pasaulyje ketaus tiltas Pagal šiuolaikinius standartus Geležinis tiltas, nutįsęs per Severno upę Šropšyro grafystėje, yra mažytis – vos 30,6 metrų ilgio ir tik ~ 16 metrus iškilęs virš upės vandens paviršiaus. Tačiau šis vienišas statinys daugiau negu kuris nors kitas iliustruoja konstrukcijos metodų perversmą, kurį padarė įmanomą geležies dirbinių gamybos plėtra, traukusi anais laikais lankytojus iš įvairių šalių...
Voriko pilis Jau vienuolika šimtmečių Britanijos istorinėje širdyje stūkso didinga Voriko pilis, kuri yra laikoma puikiausia šalies viduramžių pilimi. Iš pradžių sukonstruota taip, kad į vidų negalėtų patekti pašaliniai, dabar ji yra lankoma daugiau nei bet kuri kita Anglijos tvirtovė, esanti privačiose rankose, ir yra antra lankomiausia pilis po Vindzoro pilies. ...
Lidso pilis Ežero saloje stovinti Lidso pilis neretai apibūdinama kaip dailiausia pilis visoje Anglijoje. Lidso pilis su sodais yra žymiausia Lidso vieta. Tamsiai geltoni pilies akmens mūrai ir dantyti bokštai pasirodo lyg miražas virš raibuliuojančio ežero vandens. ...
Sūrio ridenimo varžybos Glosteršyro grafystėje ant Kuperio kalvos kasmet vyksta sūrio ridenimo varžybos. Pirmą kartą rašytiniuose šaltiniuose šis renginys minimas 1826 metais, bet manoma, jog ši tradicija užgimė kur kas anksčiau – greičiausiai, kaip pagoniška derliaus šventė. ...
Alnviko pilis ir nuodų sodas Alnviko nuodų sodas – gali pasigirti turtinga nuodingiausių Pasaulio augalų kolekcija. Iš to ir kilęs sodo pavadinimas. Už didelių, juodų šio sodo vartų slypi apie 100 narkotinių augalų veislių...
Karališkasis paviljonas Karališkajame paviljone, dažniau dar vadinamame“malonumų rūmais”, vaizdžiai atsispindi vadinamosios regentystės nesaikingumas ir ekstravagancija. Tuo periodu Braitonas buvo madingiausių Anglijoje ir vienu žymiausių Europoje pajūrio kurortų, tad nekeista, kad neprilygstamuose kurorto malonumų rūmuose dominuoja visa to periodo pompastika....
Eivberis Pietvakarinėje Anglijoje nusidriekusioje Viltšyro grafystėje yra įsikūręs Eivberio kaimas - žymus tuo, kad jame yra vienas didžiausių pasaulyje stačių akmenų ratas – Eivberis, užimantis daugmaž 11,3 ha plotą. ...
Londono siena Kai kuriose šiuolaikinio Londono miesto dalyse iki šiol galite išvysti senos išorinės Londono sienos fragmentus. Jie išsibarstę po judrias miesto gatves: kai kur paslaptingai įsipynę į naujoviškus pastatus ar tykiai styrantys kiemų pakampėse. ...
Vindzoro pilis Vindzoro pilis yra viena iš trijų dabartinės karališkosios šeimos rezidencijų. Tai britų nacionalinio identiteto įsikūnijimas ir labiausiai lankoma Anglijos istorinė vietovė. Vindzoro pilis yra didžiausia, seniausia ir turbūt monumentaliausia gyvenama pilis visame pasaulyje, kurioje yra daugiau kaip 1000 prašmatniai įrengtų kambarių....
Dikenso pasaulis Turbūt įdomiausia vieta susipažinti su šiuo nepaprastu rašytojo pasauliu – nuotykių ir pramogų parkas “Dikenso pasaulis”, kuriame 2007 metais atgimė Dikenso laikų Londonas, su tikroviškomis tuometinio miesto pastatų imitacijomis, dokais, parduotuvėmis, siauromis senovinėmis gatvelėmis ir erdviomis alėjomis bei jose šmirinėjančiais margais Dikenso knygų herojais. ...
Šerloko Holmso muziejus Viso pasaulio tikri detektyvų mėgėjai Beikerio gatvės 221B adresą puikiai atsimena ir žino. Tokiu adresu pažymėtame name garsus britų rašytojas Arturas Konanas Doilis savo knygų puslapiuose įkurdino legendinį seklį Šerloką Holmsą ir ištikimą jo padėjėją - daktarą Vatsoną...
Loch Nesas - įspūdingasis Škotijos ežeras Loch Nesas - tai didžiausias gėlavandenis ežeras Škotijos aukštumose ir viena populiariausių atostogų vietų Jungtinėje Karalystėje. Šį ežerą supa daugybė įdomių vietų, vertų lankytojų dėmesio. Loch Nesas yra įsitaisęs 37 km į pietvakarius nuo Iverneso miesto, Didžiojo Gleno tektoninėje įduboje, dalijančioje Škotijos aukštumas į dvi dalis. Ežeras yra net 39 kilometrai ilgio, o giliausia vieta siekia 230 metrų. Pagal škotų legendą, ežere gyvena Loch Neso pabaisa, dar žinoma tiesiog „Nesės“ vardu....