Čilė. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Marmuro uolos Per kelis tūkstantmečius vanduo, iš jį supančių uolų, čia suformavo neįprastų formų arkas, tunelius, kolonas, labirintus, urvus bei visokiausius kitokius gamtos darinius. Šią įspūdingą uolų labirintų vietovę vietiniai gyventojai dabar vadina Marmuro urvais ir juos atranda vis daugiau užsienio turistų....
Penitentai Penitentai - tai tviskančios sušalusio sniego smailės, dažnai siekiančios suaugusio žmogaus ūgį. Bet pasitaiko ir siekiančių net 6 metrus. Penitentai dažnai sutinkami Andų kalnų aukštikalnėse, siekiančiose daugiau kaip 4000 metrų aukštį....
Stebuklingo kalno viešbutis Kas iš tiesų žavi Stebuklingo kalno viešbutyje – tai iš ties stebuklinga jo aplinka. Jis yra paskendęs fantastiškame samanų kilime bei tankioje Čilės miškų augmenijoje, todėl labai panašus į pasakišką nykštukų namą. Viešbutis yra įsikūręs Huilo Huilo privačiame gamtos rezervate, natūralios gamtos apsuptyje. Pats yra pastatytas iš medžio ir akmens, bet visuose devyniuose viešbučio kambariuose yra įrengti visi šiuolaikiniai patogumai bei įstatyti dideli langai, kad svečiai galėtų mėgautis mišku. ...
3 kilometrų šūkis Atakamos dykumoje Atakamos dykumoje, panaudodamas sunkiuosius kasimo įrenginius, Čilės menininkas Raul Zurite smėlyje išraižė ispanišką šūkį „ni pena ni miedo“. ...
Dykumos ranka Abiejuose Pan-Amerika greitkelio pusėse, Čilėje, šimtus kilometrų, kuriuose nematyti jokių žmogaus veiklos ženklų, tęsiasi išdeginti Atakamos dykumos peizažai....