A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Brazilija. Įdomybės - mytrips.lt

Brazilija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Cilerono plytelių laiptai Turistinis Lapos kvartalas Rio de Žaneire gali pasidžiaugti ne tik istorinių paminklų gausa bei aktyviu naktiniu gyvenimu, bet ir ypač daug dėmesio pastaruoju metu susilaukiančiais Cilerono plytelių laiptais....
Kopakabanos paplūdimys Net keturis kilometrus palei vandenyną, nusitęsęs Kopakabanos paplūdimys, turistams ir vietos gyventojams siūlo neišsenkančias pramogas. Čia nuolatos vyksta įvairūs masiniai renginiai – teminiai vakarėliai, Naujųjų metų šventės, futbolo varžybų stebėjimas, pasaulio paplūdimio futbolo čempionatai. ...
Lencois Maranhenses smėlynai Šią neįtikėtinai gražią ir unikalią mūsų Žemėje vietą saugo Lencois Maranhenses Nacionalinis parkas, kuris yra įsitaisęs Amazonės baseino pašonėje. Kiekvienų metų pradžioje šis regionas reguliariai apdovanojamas gausiomis liūtimis, o gėlas lietaus vanduo susirenka įdubose tarp baltų smėlio kopų. Iš paukščio skrydžio Lencois Maranhenses smėlynai atrodo lyg baltas užklotas, nusagstytas įspūdingo grožio mėlynomis ir žaliomis lagūnomis. Ir tai yra neįtikėtinas reginys, kurio nepamatysite niekur kitur, kaip tik šioje įspūdingoje Brazilijos vietoje....
Korkovado kalnas ir Kristaus Atpirkėjo statula (2) Šis labai gerai pastebimas Rio de Žaneiro objektas yra žinomas visame pasaulyje, kaip vieta, kur stovi milžiniška Kristaus Atpirkėjo statula - turbūt įsimintiniausias Rio de Žaneiro monumentas ir populiariausia miesto lankytina vieta....
Užkerėtas šulinys Užkerėtas šulinys - tai didžiulis, požeminis baseinas. Jo gylis siekia apie 50 metrų, o vanduo yra toks skaidrus, kad dugne puikiai matosi ramiai tūnantys didžiuliai rieduliai ir senų medžių kamienai. Kai į baseiną reikiamu kampu pasisuka saulė, vanduo nusidažo sodriai žydra spalva, o krentantys spinduliai sukuria povandeninę kreivę. ...
Gyvačių sala - Ilha de Queimada Grande Netoli Brazilijos krantų, maždaug į pietus nuo San Paulo miesto, yra Ilha de Queimada Grande - sala visiškai nepaliesta žmonių, dėl labai svarios priežasties. Mokslininkai apskaičiavo, kad viename šios salos kvadratiniame metre gyvena nuo vienos iki penkių gyvačių....
Gigantiškoji viktorija Gigantiškoji viktorija – tai vandens karalienė, - tokia didelė ir stipri, kad gali išlaikyti net žmogų....
Butantano gyvačių institutas Butantano institutas žinomas visame pasaulyje, kaip didžiausias nuodingų gyvačių, roplių ir vabzdžių kolekcijos savininkas. Jame veisiasi apie 50000 šaltakraujų egzempliorių, įskaitant 407-ias nuodingųjų kobrų rūšis. Kolekciją taip pat sudaro įvairių rūšių driežai, vorai ir kiti nelabai malonūs šliaužikai. ...
Gėlių namas Nedidukas, ekscentriškas "Gėlių namas" stovi Rio de Žaneiro valstijos, Sao Pedro da Aldeia mieste ir iki šiol yra laikomas Brazilijos architektūros šedevru bei mažu šalies stebuklu. ...
Jabuticaba – medis, kurio vaisiai auga ant kamieno Tai tikrai ne pokštas. Nors atrodo, kad vaisiai ant Jabuticaba medžio buvo prikabinti kažkokio labai entuziastingo sodininko, siekiančio padaryti įspūdį kaimynams.Tačiau jie iš tiesų auga ant šio medžio kamieno....
Pororoca - ilgiausia banga Du kartus metuose, tarp vasario ir kovo mėnesių, Atlanto vandenyno bangos skverbiasi gilyn Amazonės upe, suformuodamos ilgiausią bangą Žemėje. Šis reiškinys Brazilijoje yra žinomas „Pororoca“ pavadinimu. Jį sukelia Atlanto vandenyno potvyniai. Susidūrę su Amazonės upės žiotimis, jie generuoja iki 4 metrų aukščio bangas, kurios po to gali vilnyti upe ilgiau nei pusvalandį....
Brazilijos „Mėnulio slėnis“ (Vale da Lua) Jei visą kelią snaustumėte ir staiga atsibustumėte šioje vietoje, nustebtumėte, kad, ką tik buvę Žemėje, patekote į niekam nežinomą planetą....