Bosnija ir Hercegovina. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Grmečo bulių kautynės Bulius – tai galios simbolis ir, nuo antikos laikų, įvairiose Viduržemio jūros šalyse būdavo organizuojamos įvairios bulių kautynės: nuo ritualinių bulių šokdynių Kretos saloje iki visame Pasaulyje išgarsėjusios kruvinos ispanų koridos....
Bunos versmė ir Tekija Bunos upė išteka iš labai stiprios ir šaltos požeminės versmės – Bunos šaltinio, ištrykštančio iš didžiulės olos, atsivėrusios stataus Humo kalno papėdėje. ...
Mehmedo Pašos Sokolovičiaus tiltas Įspūdingas Mehmedo Pašos Sokolovičiaus tiltas, esantis Bosnijos ir Hercegovinos rytuose, turi ilgą, turtingą ir netgi baisią istoriją....
Vyriškas vanduo Balkanai, kaip ir daugelis kitų kalnuotų Europos regionų, gali pasigirti gamtinių mineralinių šaltinių gausa. Priklausomai nuo mineralinių medžiagų, vanduo iš daugelio tokių šaltinių gali teikti tam tikros naudos sveikatai, todėl mineralinis vanduo iš įvairiausių vietovių dažnai yra rekomenduojamas kaip potencialiai naudingais preparatas nuo įvairių negalavimų. Štai sakoma, kad vyriškasis Kladanj vanduo iš žemės gelmių, turi gamtinių viagros savybių....
Medjugorje - Marijos apsireiškimų vieta Bosnijos teritorijoje Medjugorje, dabartinės Bosnijos-Hercegovinos teritorija, jau tris dešimtmečius garsėja kaip maldininkų kelionių tikslas ir Bažnyčios nepatvirtintų Mergelės Marijos apsireiškimų vieta....