A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Bolivija. Įdomybės - mytrips.lt

Bolivija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Kolorados lagūna Kolorados lagūna, dažnai dar vadinama Raudonaja lagūna telkšo pietvakarinėje Bolivijos dalyje ir yra vienas nuostabiausių mūsų Planetos gamtos stebuklų. ...
Raganų turgus (2) Pakelėje įsitaisę šimtai pardavėjų, raganų, žiniuonių, astrologų ir būrėjų. Visi jie pardavinėja be galo keistas prekes: žoleles, sėklas ir kitas neįprastas žaliavas, naudojamas ritualinėse aimanų pasaulio apeigose, kad prisišauktų dvasias. Tarp kitų prekių čia rasite džiovintų varlių, vėžlių ir gyvačių, pelėdų plunksnų, akmeninių figūrėlių, afrodiziakų ir liaudiškų gydimo receptų......
Traukinių kapinės Uyuni dykumos pakraštyje, šalia apleistos prekybinės gyvenvietės, rymo tylūs, plieniniai milžinai. Ši vietovė neatsitiktinai tituluojama, kaip traukinių ir lokomotyvų kapinės. Jos tokios didelės, jog atrodos, kad paskutiniam poilsiui čia buvo suvaryti visi Pietų Amerikos traukiniai....
Bolivijos druskos ežeras (2) Bolivijos druskos ežeras yra viena nuostabiausių pasaulio vietų, kurioje visiškai niekas neprimena šio pasaulio kraštovaizdžio...