Belgija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Didžioji aikštė ir gėlių kilimas Briuselyje Tikrai ne daug didžiųjų miesto aikščių palieka tokį įspūdį, kokį galite pajusti, aplankę Didžiąją aikštę Briuselyje. Ypatingai įdomu ją aplankyti lyginiais metais, trečiąją rugpjūčio savaitę, kuomet Didžiojoje aikštėje yra sukomponuojamas įspūdingas Gėlių kilimas, belgų vadinamas Tapis de Fleurs....
Skaitymas tarp eilučių - permatoma bažnyčia 2011 metų rugsėjo 24 dieną Balgijoje, šalia Borglono buvo atidengtas įdomus ir vizualiai įsimintinas meno kūrinys, oficialiai pavadintas "Skaitymas tarp eilučių" (angl.k. Reading Between the Lines)....
Orvalio vienuolyno alus (1) Užsukite į vienuolyno parduotuvę, kurioje gardusis Orvalio alus parduodamas greta duonos ir sūrio. Orvalio alus laikomas išskirtiniu. Jis sausas ir kartus, net šiek tiek rūgštus ir dėl mažo alkoholio kiekio puikiai tinka troškuliui numalšinti....
Sisiojantis šuo Jei mieste jau stovi Sisiojančio berniuko ir Sisiojančios mergaitės skulptūros, kitas logiškas žingsnis – pridėti sisiojantį šunį. ...
Sisiojanti mergaitė Sisiojančios mergaitės statula buvo sukurta dar 1985 metais. Idėjos autorius - Denisas Adrien Debouvrie. 1987 metais ji buvo užkelta ant postamento, užverta grotelėmis ir oficialiai atidengta, tačiau iki šiol yra žinoma retam miesto svečiui. ...
Sisiojantis berniukas Kone didžiausia Briuselio atrakcija yra tapusi bronzinė Sisiojančio berniuko skulptūra. Šiandien, - tai žymiausias Briuselio simbolis....
Vlindertuin – drugelių sodas Belgijoje galima aplankyti šimtus, po visą šalį išbarstytų Drugelių sodų. Vietiniai gyventojai juos vadina „Vlindertuin“. Štai Knokke-Heist'o drugelių sode gyvena maždaug trys šimtai skirtingų rūšių drugelių iš viso pasaulio ir didžiam lankytojų džiaugsmui jie laisvai skraido po visą sodą. Taip parko svečiai gali iš arti stebėti visus drugelių gyvenimo etapus....
Pietūs danguje (1) "Vakarienė danguje" - Briuselyje įkurtas restoranas, kuriame gali pietauti iki 22 žmonių ... beveik 50 merų aukštyje – miesto padangėje!...