A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag: dataLayer.push(arguments) (Smarty_Compiler.class.php, line 446)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

A PHP Error was encountered

Severity: User Error

Message: Smarty error: [in html/head.tpl line 34]: syntax error: unrecognized tag '' (Smarty_Compiler.class.php, line 590)

Filename: smarty/Smarty.class.php

Line Number: 1092

Airija. Įdomybės - mytrips.lt

Airija. Įdomybės

Atsiųskite įdomybę
Barenas – pilka kalkakmenio platuma Nuošalioje Airijos vietovėje į šiaurės rytus nuo Mohero uolų viešpatauja akmuo. Tai – Barenas (angl.k. The Burren), 360 kv.km. milžiniškų kalkakmenio terasų, kopiančių į skalūnu dengtą Sliv Elvos viršūnę, ruožas. Prieš kokius 15 tūkst. metų ledas išgraužė šias perkreiptų formų terasas, pavertęs jas vienu jauniausių Europos gamtovaizdžių....
Niugrendžas Moksliniais tyrimas pagrįsta, kad Niugrendžas buvo pastatytas 3300-2900 metais prieš mūsų erą ir taip savo amžiumi lenkia net Stonhendžą bei Gizos piramides. Dabar Niugrendžas yra viena iš garsiausių ir populiariausių Bru na Boino kapaviečių....
Bru na Boinas Bru na Boinas – tai paslaptinga vietovė Airijos rytuose, įsitaisiusi Mido grafystėje prie Boinės upės. Ji nutolusi vos 50 kilometrų nuo Dublino, todėl lengvai pasiekiama visiems pageidaujantiems. Bru na Boinas garsus neolitinį laikotarpį menančiu laidojimo kompleksu, kuris nuo 1993 metų įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. ...
Banračio pilis (1) Banračio pavadinimas kilęs nuo „Bun na Raitte“, kurį išvertus iš airių kalbos, reiškia Račio upės dugnas arba pabaiga. Kaip jau galite nuspėti, pro šią vietovę teka upė, visai netoliese įtekanti į Šanono estuariją. Iš Banračio pilies galite pamatyti nuostabią jos panoramą....
Skeligas Michaelis – paslaptingas vienuolynas Atlanto vandenyne Skellig – taip vadinasi dvi nedidelės, paslaptingos salos, pūpsančios Atlanto vandenyne, netoli pietinių Airijos krantų. Tikima, kad šias salas lankydavę angelai....
Benbalbinas Pasak keltų legendos, ant šio kalno šlaito žuvo keltų karys Dajarmudas. Jis pabėgo su legendinio milžino Fino Makulo, nutiesusio Milžinų Kelią, sužadėtine, o kerštingas Finas pastūmėjo Dajarmudą į lemtingą kovą su užburtu šernu, kuris pervėrė kario širdį aštria iltimi. ...
Mohero uolos (1) Airijoje, pietvakariniame Bureno pakraštyje, stūkso net 214 metrų virš Atlanto vandenyno, į dangų pasistiebusios Mohero uolos. Tai vienas įspūdingiausių Airijos kraštovaizdžių, laikomas didžiausiu turistų traukos objektu šioje šalyje. ...