Puslapis 5 iš 69 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Spakanapolis - žymiausia Neapolio gatvė Jei norite savo akimis pajusti kasdieninį Neapolio pulsą ir išvysti jo gyventojų teatrališkumą būtinai pasivaikščiokite gyviausia ir energingiausia Neapolio gatve – skambiai vadinamą Spakanapoliu....
Pasakų miškas šalia Miuncheno Sunku pasakyti, kiek visokiausių pramogų parkų, skirtų vaikams, egzistuoja Vokietijoje. Kartais atrodo, kad jie įsikūrę visose turistų labiau lankomose šalies vietovėse. Štai, vien tik Bavarijoje jų galima priskaičiuoti net kelias dešimtis. Ir vieną įdomesnį iš jų galite rasti visai netoli Miuncheno. Jis vadinamas Märchenwald (liet.k. Pasakų miškas). Jei keliaujate su mažamečiais vaikais, tai galėtų būti įdomi vieta, kur turėtumėte galimybę linksmai praleisti laiką su visa šeima....
Hobitonas (1) Hobitonas – tai mažų žmogeliukų didelėmis, plaukuotomis kojomis kaimelis, pirmiausia gimęs rašytojo Džono Ronaldo Ruelio Tolkino fantazijose, vėliau peraugęs į filmavimo aikštelę, kuriant „Žiedų valdovą“ kalvotoje vietovėje šalia Matamatos gyvenvietės....
ParaParkas – baimės rūsys Budapešte ParaParkas yra pirmasis tikroviškas loginis išsilaisvinimo žaidimas Vengrijoje ir greičiausiai netgi visame pasaulyje. Pirmą kartą atidarytas 2011 m. birželio mėn. Budapešte, ParaParkas kaip mat susilaukė didžiulės sėkmės ir dabar yra gausiai lankomas tiek vietinių gyventojų, tiek turistų....
Ushguli kaimas - muziejus Kaukazo glūdumoje Netoli Gruzijos-Rusijos pasienio, Kaukazo kalnų glūdumoje, greta aukščiausios Gruzijos viršukalnės Shkhara yra įsikūręs įstabus Ushguli kaimas. Nepaisant mažo gyventojų skaičiaus, kaime yra mokykla bei Svanetijos Istorijos muziejus, kuriame saugomos kelios bene 8-9 amžių siekiančios ikonos, meno kūriniai ir, be abejo, tradiciniai gruziniški kinžalai, kaipgi be jų. ...
Timanfaya naconalinis parkas Timanfaya nacionalinis parkas (ispaniškai Parque Nacional de Timanfaya) yra Ispanijos nacionalinis parkas, apimantis pietinę Tinajo ir šiaurinę Yaiza savivaldybių dalis Lanzarotėje. Šio nacionalinio parko kraštovaizdį geriausiai apibūdina faktas, jog 1985 metais filmuojant sci-fi filmą „Enemy Mine“, Timanfaya atliko kitos planetos rolę. ...
Akademija Akademija – miestelis Kėdainių rajone, apie 15 km į šiaurės vakarus nuo Kėdainių, šalia Dotnuvėlės upės, prie plento Jonava–Kėdainiai–Šeduva. Miesteliui pradžią davė nuo XVI a. žinomas Dotnuvos dvaras, kurį per jo gyvavimo metus valdė įvairios dvarininkų šeimos....
Skaitymas tarp eilučių - permatoma bažnyčia 2011 metų rugsėjo 24 dieną Balgijoje, šalia Borglono buvo atidengtas įdomus ir vizualiai įsimintinas meno kūrinys, oficialiai pavadintas "Skaitymas tarp eilučių" (angl.k. Reading Between the Lines)....
Castel Meur – namelis tarp uolų (1) Istoriniame Bretanės regione įsikūrusiame Prancūzijos šiaurės vakaruose, prie Atlanto vandenyno glaudžiasi nedidelė ir jauki Plugreskanto komuna su vos 14 tūkst. nuolatinių gyventojų. Bet tursitų ji kasmet sulaukia trigubai daugiau. O išgarsino ją visą pasaulį apskriejusi atvirutė su tarp dviejų milžiniškų granitinių uolų įsispraudusiu vaizdingu mūriniu namu, vietinių vadinamu “Castel Meur”....
Armona - upė mėgstantiems plaukti pavasarį ar po liūčių Armona – upė Ukmergės rajone; Šventosios dešinysis intakas. Vidutinis nuolydis 1,5 m/km. Upės plotis 5–8 m, gylis 0,5-2,0 m. ...
Grmečo bulių kautynės Bulius – tai galios simbolis ir, nuo antikos laikų, įvairiose Viduržemio jūros šalyse būdavo organizuojamos įvairios bulių kautynės: nuo ritualinių bulių šokdynių Kretos saloje iki visame Pasaulyje išgarsėjusios kruvinos ispanų koridos....
Kreta. Minotauro labirintas Minas įkalino Minotaurą viename garsiausių mitologinių statinių – požeminiame Kretos labirinte. Pakliuvusiam į šį labirintą žmogui beveik nebuvo vilčių rasti kelią atgal – įmantriai suraizgyti posūkiai ir aklavietės visiškai paklaidindavo nelaimėlį, be to, labirinto gūdumoje dar tykojo žmogėdra Minotauras....