Puslapis 33 iš 86 Atgal29 30 31 32 33 34 35 36 37

Kregždės lizdas (1) Tikriausiai kiekvienam gerai pažįstamas nuo stačios uolos į Juodąją jūrą žvelgiančios pilies vaizdas. Tai „Kregždės lizdas“, pūpsantis ant 40 metrų aukščio Auroros uolos skardžio, Pietiniame Kryme, visai netoli Jaltos miesto. Ši pilis bemaž jau yra tapusi pusiasalio simboliu ir labiausiai turistų lankoma vieta Kryme....
Aitvarų šventė Gvatemaloje Kiekvienų metų lapkričio 1 d., Santiago Sacatepequez miestas švenčia Mirusiųjų dieną. Tą dieną čia vyksta Visų Šventųjų dienos Aitvarų festivalis ir miesto dangus pasipuošia nepaprasto grožio spalvingais, gigantiškais aitvarais....
Romos Forumas Kapitolijaus ir Platino kalvų papėdėje, buvusiose užpelkėjusiose žemėse, vėliau tapusiomis antikinio Romos miesto centru, dabar rasite išsibarsčiusius Romos Forumo griuvėsius, išlikusius nuo 600 m. pr. Kr. ...
Pusmėnulio šaltinis Pusmėnulio šaltinis tyvuliuoja Gobio dykumos pašonėje, apie 6 km į pietus nuo Dunghuano miesto, Gansu provincijoje, vakarų Kinijoje. Tai 5 metrų gylio, apie 300 metrų ilgio ir 50 metrų pločio vandens telkinys iš šiaurinės ir pietinės pusių, apsuptas Mingšo kalvų, dar kitaip vadinamų, Skambančių smėlio kalvomis...
Broumovo vienuolynas Čekijos – Lenkijos pasienyje Broumov miestelyje esantis Broumovo benediktinų vienuolynas yra vienas įspūdingiausių ir vertingiausių sakralinės architektūros pavyzdžių Čekijoje....
Japoniškas sodas Madzuchai Netoli Šventosios, Mažučių kaime kuriamas japoniškas sodas. Ir nors jį jau galima aplankyti, tačiau tam, kad visi planai būtų įgyvendinti, praeis dar ne vieneri metai. ...
Niugrendžas Moksliniais tyrimas pagrįsta, kad Niugrendžas buvo pastatytas 3300-2900 metais prieš mūsų erą ir taip savo amžiumi lenkia net Stonhendžą bei Gizos piramides. Dabar Niugrendžas yra viena iš garsiausių ir populiariausių Bru na Boino kapaviečių....
Bru na Boinas Bru na Boinas – tai paslaptinga vietovė Airijos rytuose, įsitaisiusi Mido grafystėje prie Boinės upės. Ji nutolusi vos 50 kilometrų nuo Dublino, todėl lengvai pasiekiama visiems pageidaujantiems. Bru na Boinas garsus neolitinį laikotarpį menančiu laidojimo kompleksu, kuris nuo 1993 metų įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. ...
Riugeno uolos Sakoma, kad visiems keliautojams, kurie lankosi Šiaurės Vokietijoje, tiesiog būtina savo akimis pamatyti Baltąsias Riugeno uolas, iškilusias bendravardėje saloje ir džiuginančios jos lankytojus. ...
Postoinos urvai (1) Postoinos urvai - tai nuostabus gamtos stebuklas - ilgiausia stalagtitais ir stalagmitais išsipuošusių urvų sistema Slovėnijoje, išsiraičiusi giliai po žeme net 20 kilometrų....
Vilkynės keltas per Nemuną Oficialūs šaltiniai teigia, kad Vilkynė – tai vienintelis per upę keliantis keltas Lietuvoje. Bet visi mes žinome, kad tai - ne visai tiesa. Dar pernai aprašėme apie iki šiol veikiantį Lietuvos technikos paminklą - Padalių keltą per Nerį, esantį šalia Kernavės. Ir nors, vienintelio upinio kelto titulą Vilkynė gal visai neužtarnautai pasisavino, tačiau - tai jokiais būdais nesumenkina šio kelno unikalumo. ...
Pagonijos uola Laipiojimas uolomis - Lietuvoje nauja, tačiau gana sparčiai popu¬liarėjanti sporto šaka. Kauno rajone, Zapyškio seniūnijoje, Jadagonių kaime yra vienintelė Baltijos šalyse laipioti lauke skirta Pagonijos uola. ...