Puslapis 3 iš 69 Atgal1 2 3 4 5 6 7 8 9

Puhtitsos vienuolynas Kuremae kaimelis garsėja rusų stačiatikių Puhtitsos vienuolynu,viena įdomiausių Estijos įžymybių. Puhtitsa vienuolynas yra vienintelis Estijoje ortodoksų vienuolynas, kuriame gali apsilankyti ir turistai, ir maldininkai. ...
Veczemių klintis Apie 90 km nuo Rygos, link Estijos yra labai vaizdinga pajūrio atkarpa - Veczemių klintis. Tai iki 6 metrų aukščio, raudono smiltainio skardis, su neįprastų formų ir spalvų olomis. Labai graži ir neįprasta Baltijos pajūriui krantinė....
Bom Jesus do Monte Bom Jesus do Monte yra portugalų šventovė Bragos mieste, šiaurės Portugalijoje. Jos pavadinimas reiškia „Gerasis Jėzus ant kalno“....
Hakonės muziejus po atviru dangumi Hakonės muziejus po atviru dangumi buvo įkurtas dar 1969 metais ir yra laikomas pirmuoju muzieju po atviru dangumi Japonijoje. 70 tūkst.kv.m. teritoriją užimančiame muziejuje lankytojai gali išvysti daugiau nei 120 meno kūrinius, sukurtus žymiausių pasaulio skulptorių...
Čigočas – pirmasis gandrų kaimas Europoje Čigočas - mažas Kroatijos kaimelis, kuriame galite išvysti daugiau gandrų nei čia gyvenančių žmonių. Ši vieta lyderiauja Europoje pagal gandralizdžių skaičių ir gali pasigirti gausiausia gandrų populiacija. Dėl šių priežasčių, 1994 metais Europos gamtos fondas “EuroNatur” paskelbė Čigočą pirmuoju gandrų kaimu Europoje....
Giverny 1883 m. prancūzų tapytojas, peizažistas, impresionizmo atstovas Klodas Monė, (Oscar-Claude Monet 1840 - 1926) persikėlė gyventi į namą Giverny, kur praleido daugiau kaip 40 savo gyvenimo metų. Menininkas pasodino didelį sodą, kurį jis kūrė ir tapė per visus tuos dešimtmečius....
Benediktinų rūmai Fekampe Benediktinų rūmai yra ekstravagancijos ir tradicijų mišinys, pastatyti IX a. pab., derinant neo-gotikos ir neo-renesanso stilių, kuriuos suprojektavo architektas Albert Camille. Jie pastatyti pagal Aleksandro Didžiojo(Alexandre-Prosper Le Grand) užsakymą. Jis buvo didelis meno entuziastas ir rūmuose norėjo sukurti hibridinę erdvę , kurioje derėtų menas ir pramonė , taip pat įtvirtinti savo alkoholinius gėrimus į vietos vienuolių tradiciją. ...
Skycycle - pasivažinėjimas dviračiais danguje Įspūdingu Kōraku-en sodu ir rekonstruota Juodąja pilimi garsus Okajamos miestas savo svečius bando sudominti dar viena turistine atrakcija – Washuzan’o pramogų parku, įsikūrusiu vaizdingoje kalvotoje vietovėje. ...
Raudondvario bažnyčia Raudondvario bažnyčia – aukščiausias ir geriausiai matomas pastatas miestelyje, turintis neobaroko ir neoklasicizmo bruožų. Prie bažnyčios projektavimo darbų prisidėjo garsus italų architektas Laurynas Cezaris Anikinis. Pastatyta 1846–1857 m. tuometinio dvaro savininko grafo Benedikto Emanuelio Tiškevičiaus užsakymu. ...
Dženės didžioji mečetė (1) Dženės didžioji mečetė dabar yra didžiausias ir garsiausias nedeginto molio statinys Pasaulyje. Tai musulmonų sunitų mečetė, pastatyta 1907 metais. Ją statant buvo naudojamos senovines statybų technologijos ir ji yra lygiai tokia pat, kokios buvo statomos Malio imperijos laikais, todėl yra laikoma išskirtiniu Sudano-Sahelio islamiškos architektūros pavyzdžiu....
Puošnios Helsinglando sodybos Mediniai Helsinglando sodybų namai – tai švedų kultūros paveldo ir tradicinės architektūros pavyzdžiai, atspindintys vietos ūkininkų socialinės ir materialinės gerovės viršūnę. Įspūdingi Helsinglando sodybų namai yra tapę regiono simboliu ir kone įdomiausia turistine atrakcija....
Paberžės bažnyčia (1) Paberžės Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčia pastatyta Paberžės kaime, 7,5 km į šiaurės vakarus nuo Surviliškio miestelio, Liaudės kairiajame krante, priešais Nykio žiotis. Paberžės dvaro savininkas Šilingas 1787 m. pastatė medinę aštuoniakampę koplyčią. Ji iki 1853 m. tapo Surviliškio filija. Iš Ugionių 1858 m. atvežta senoji bažnyčia. ...